søndag 15. september 2013

Gjestedesigner for TJSC #38

Denne måneden er jeg så heldig å få lov til å være gjestedesigner for That's just so cute. Må innrømme at jeg synes det er stas og jeg er ydmyk for oppgaven. Føler meg heldig som får lov til å være med de flinke designerne på utfordringsbloggen That's just so cute. Tusen takk.


Utfordringen min er: Jeg vil se en stamme, en grein, ei rot, et blad, bark, årringer eller noe annet som har tilknytning til et tre. Det kan være et høyt tre, en lav busk, et slektstre, livets tre eller kunnskapens tre. Det kan være et helt tre eller bare en liten del av et tre. Valget er ditt.  Sleng deg med! Dette kan bli ditt:

Trær går igjen på mye av det jeg lager. Her har jeg samlet litt til inspirasjon:


 

  chipboards




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar